Internet Money සොයන අයට Instant cash out කරන්න අළුත් BUX site එකක් 0

EmoneyPTC | 1:04 AM |

ඔන්න යාළුවනේ මම පළමු වතාවට ඉන්ටර්නෙට් එකෙ  click කරලා සල්ලි ගත්තා. සල්ලි cash out කරපු දවසෙම මගේ paypal එකට සල්ලි ඇවිත් තිබුණා. හැබැයි Alertpay එකට ගන්නවනම් $ 1 ක් එකතු කරන්න වෙනවා (සල්ලි අතට ගන්න ඕන නම් paypal එකට සල්ලි දාන්න එපා. ඒකට Alertpay පාවිච්චි කරන්න. එහෙම මම කීවේ අළුතෙන් මේ වැඩේ පටන් ගන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් දැනගන්නයි.ඉදිරියේදි මේ සම්බන්ධයෙන් paypal Alertpay ගිණුම් සෑදීම සහ අනෙක් මුලික දැණුම අළුත් සාමාජිකයන්ට මේ බ්ලොග් එක මගින් ලබා දෙන්න සූදානම්. මම මෙහෙම කීවේ කලින් මේ ගැන හරියට නොදැන මම හොද කට්ටක් කලා තියන හින්දයි. ඔයාලා මේ බ්ලොග් එක එක්ක හිටියොත් එහෙම වෙන් නැ. සාර්ථකව බොහෝ දෙනෙක් සල්ලි හොයන සහ මම විසින් cash out කරගත් වෙබ් අඩවි විතරයි මම ඔයාලට දෙන්නේ.) වල් පල් නැතිව මම කියන්නම්කෝ හා හාපුරා කියලා මගේ cash out එක ලැබුණ site එක.



මේ තියෙන්නේ මම සල්ලි ගත්තවෙබ් අඩවිය. මෙයාලා Instant Cash out  කරනවා. මම නම් paypal එකට තමා ගත්තේ. මහ ලොකු ගානක් නෙමේ. බලන්නකෝ Payment Proof  එක.

මේ සයිට් එකේ පලමු වරට   cash out  කරන කෙනෙකුට $01 අවම මුදලක් cash out  කරන්න පුළුවන්.  Instant cash out  එකක් හින්දා පහුවදාම බලාගන්න පුළුවන් cash out වෙලාද කියලත්.

ඔයාලා සමහර විට දැනටමත් ඉන්ටර්නෙට් වලින් සල්ලි හොයන කෙනෙක් නම් මේ බැනර් එක   click කරලා රෙජිස්ටර් වෙලා ඇඩ් බලලා ඉක්මනින්ම cash out එකක් දා ගන්නකෝ අළුත් කෙනෙක් නම් එයාටත් පුළුවන් වැඩේ පටන් ගන්න. ඇඩ් බලන අතරේ අපි paypal Alertpay ගිණුම් සෑදීම සහ අනෙක් මුලික දැණුම ඊ ලග පෝස්ට් එකෙන් කියලා දෙන්නම්.
මීට අමතරව බොහෝ දෙනෙක් සල්ලි හොයන හොදම සයිට් ටික තමා පහලතියෙන්නේ. අළුතින් එකතු වෙන අය මේ සයිට් වලත් රෙජිසටර් වෙලා සලලි හොයන්න පටන් ගන්න. මේ සයිට් වල රෙජසටර් වෙලා නැති අනිත් අයටත් වැඩේ පටන් ගන්න පුළුවන්.









මම දන්න කියන බොහෝ දෙනෙක් මේ සයිට් වලින් සල්ලි ගන්නවා. මේ සයිට් වල මගේ Payment Proof  ටික දවසකින් දාන්න පුළුවන් වෙයි. මම කලින්ම Rent එකට Referrals ගන්න ගිහින් Cash out කරන්න කල්ගියා. ඔයාලා දැන්ම Rented Referrals ගන්න යන්න එපා. යාළුවෝ ටිකක් එකතු කරගෙන Direct Referrals හදාගන්න.(අළුත් අයට Referrals ගැන වෙනම පෝස්ට් එකකින් කියන්නම්) එහෙම වුණොත් කම්මැලි නැතුව දිගටම ඔයාලට වැඩේ කරගෙන යන්න පුළුවන්. එහෙනම් ඊලග පෝස්ට් වලින් අපි Internet Money ගැන ඉගෙන ගමු.

0 Responses So Far: